Wednesday, May 25, 2011

ecommerce

nampak entry atas ? okay tadi hamek paper ecommerce T_T mati.
soalan senang tapi sebab banyak sangat and lecturer macam tak cakap benda tue penting saya ignore.
so saya fokus more on msc and cyberlaw. terpaksa T_T
then bila dapat paper tengok essay. hamek kau ! telecommunication infrastucture 20marks -___________-
okay, saya ingat semua yang main tapi untuk elaborate dia saya tak ingat semua. pfft
so saya fikir logik dan berlafazkan doa kununya terus menulis. menulis punya menulis.
saya tulis satu muka surat setengah je. itu pun tak sampai -___-'' mana cukup weyy
sebab yang 15 markah pun ana tulis dua muka surat =='' essay selalu tulis tiga muka surat tapi tadi ? wuwu
tada idea. sumpah rasa nak letak pen and terus keluar.
tapi apakan daya. saya bersabar jelah.
jawab lah yang lain-lain tiu dengan penuh confident, haiiih keluar 15minit awal sebab dah tak tau nak tulis hape. sambil tengok member kelas takde yang nak keluar so saya pun segan nak keluar awal T_T
so saya usha lah dorang, wahh budak dmlt keluar awal ohhhhh.
hamek kau ana, semalam sampai kena cakap put down your pen sampai tak cukup-cukup today, haha
tapi lepas keluar fikir balik, tade lah teruk sangat aku jawab, sebab semua ada jawapan. haha
walaupun ada point yang ingat and tak ingat tapi yang msc okay ehhh.
saya rasa otak saya memang tak ngan benda out dari science mience nie,kan kan ? ehe *poyo

esok cam, complementary alternative medicine. nasib dia bagi tips ==''
goodluck ^^

No comments:

Post a Comment