Monday, May 2, 2011

thor on labor day

okay semalam bersamaan 1may2011 saya, encek hakiim dan adik tercomel, ain beruk telah pergi ke jusco.
masyaallah, ramai sungguh manusia sampai kereta parking diluar jusco itu. tak tau mau cakap apa =="
setibanya disana kami telah pergi melantak dulu kebulur T_T mama tak masak sebab malam tue dia pegi meronggeng dengan my abi, hehe
so setibanya di jusco ain beruk sibuk nak makan mcd saya yang sedang diet pun follow lah.
gila ahh, this week dah makan kfc, mcd dua kali how mau kurus kan ?
setiba di mcd saya amek ayam, hakiim quarter pounder and ain beruk mcchicken :P nyum
saya dapat shake :) baahagia gilaaa nak mati.

okay, lepas tue pergi jalan dekat wayang nak tengok cerita apa.
ain beruk sibuk nak tengok roomates, tapi er lewat sangat tak larat menunggu.
so, kami pilih thor ") wahhh. setelah tunggu punya lah tunggu.
BERBALOI :)

thor lelakii hot hensem bagai nak mati six packs ke berpacks yang sudah make me fall in love.
nah pic, oh oh nanti saya update my review on thor. peace yaw








p/s : balik tue kami terus baked cake

No comments:

Post a Comment