Sunday, July 24, 2011

food that i adore the most

hai, korang.
Sorry lama tak menghudpate blog saya agak busy dengan my life right now. hihi
okay, as you can see from my above entry. Nak cerita my favorite food. NYUM :3

1. Tomyam
betul, i really loves tom yam bagai nak mati. wuwu T_T bukan the isi menjadi perhatian but the soup. Saya willl go kedai makan and minta tom yam. Makan seseorang je okay. hehe Lagi satu saya suka go banyak-banyak kedai and check tom yam siapa paling sedap. Penah once i tried to buat sendiri, hmph TAK JADI ==''
Kedai paling sedap is my grandmother's : ) tom yam dia. FUHHH !
sedap kan ? hihi
2. Mcdonald
hihi, i'm lovin it ! Dalam banyak-banyak fast food restaurant chain. This is my favorite. Saya dulu boleh makan every week tau and my favorite set is double cheese burger. hihi sebab ada cheese double. hoho, then lepas tuh i gain weught banyak and now dah kawal tak makan selalu. hehe Tapi i will always go there and order Doublecheese burger and air dia light coke. Warghhhh, nak makannnnnlah today. hehe
wuwu, nakkkk satu set !
3. Skittles
sapa tahu skittles apa ? yeay ! pandai. Saya suka yang masin tau aka sour. Sejak bila ntah kalau pergi supermakets mesti pergi cari 1.80sen.hoho, try lah nanti weyh. You guys will be addicted like hell. Tapi act kalau makan hari-hari tak elok sebab nanti darah berasid. So, kalau nk makan sila makan sebulan sekali ye anak-anak. Pack dia warna hijau satu merah. Hijau masin merah tidakkkkkkk.
4. Marshmallow
siapa suka nih ? kita kembar ~ saya pun suka tahap gaban tau tapi selalu ada yang tak sedap juga. Kena pandai cari tau sebab yang tak sedap selalu kosong. hehe. Tak pun korang dip it in chocolate. Nyumm habis banyakk. Saya suka yg beli dekat jusco. Sedap habis. Nanti korang pergi jelah cari tau tau. Kalau tahu mana-mana yang sedap bagitau lah saya iye. hehe tau tak marshmallow boleh buat sendiri ? senang gila. Yang penting kena ada gelatin. Itu je. hehe
fluffy kan ? ehe
So, inilah makanan yang saya suka gila nak mampus. hhehe, actually ada banyak lagi. Jelly bean, gula-gula yang masin panjang tuh, m&m biru bukan merah okayy. hehe
ini membuatkan saya rasa nak makan semua nilah, wuwu T_T 
jomlah pergi kedai terdekat and beli yehhhhhh.

No comments:

Post a Comment