Monday, July 4, 2011

msu lecturer's day

hai korang, sorry lama tak update.
today msu sambut lecturers day, actually patut sambut last khamis tapi kena tunda sebab banyak lecturer ada kelas time tue. So, dorang buat pukul 3.30 tadi. Conclusion dia, not bad lah as a science student. Diorang manage to do all that exp my classmates yg berlatih dance tue dalam macam a week ++ je.
Kesian diorang, sampai lab report terlate hantar pun ada, mula-mula act saya join then jumaat takrik diri. TAK BERANI. time tue dah buat rehearsal ada ke saya sorang pusing salah ? dah malu T_T so sebelum saya memaukan diri on the day better tarik diri je and kavita did it better than me. Besides that, penat lah. Bayangkan habis kelas at 5.30 kena tahan till 7 or 8. Dahla nak balik tidur memang tak dapat, report berlambak. Nie saya sedap update report clincal microb tak buat lagi. hehe, okay back to the story.
Yup, diorang buat lecturers day, bagi award and others. my mentor miss pukana dapat mcm ala-ala paling popular and baik, sebab dia memang baik gila -___________- she is the best lecturer ever.
Kena bayar rm5 tau, hehe. Dapat gems and souvenir. Untuk korang yg tak tau gems tue apa dia macam kokurikulum activity side. Wajib woe sebab will masuk dekat err T_T apa nama dia eh. ayo, macam sijil juga tunjuk we did our part. Ape ntah act senang for cari kerja benda tue, hoho.
Okay dorang buat the cake sendiri. RAJIN TAK ?
nanti time saya sem 5 or 6 saya pula kena uruskan macam senior uruskan. huahaha
best ^ ^

nampak cake?

semak aja minah nie ==''

No comments:

Post a Comment