Saturday, July 9, 2011

saya gila bag.

hai, hello, salam : )
nak cerita as korang tahu saya gila gelang and beadxels kan ?
ada lagi korang tak tahu. SAYA GILA BEG
esp yang gaya vintage tue :) tak kira. muehehe :3
dari murah sampai mahal tapi kalau mahal tue selalu setahun sekali kot ke dua eh *tade duit nanti ==''. Ntahlah kenapa saya gila beg. Pantang nampak beg. Last month ada beli one bag dekat bb 40RINGGIT. Black vintage.
saya cari bag baru dekat three weeks time tue, last last time on call with pakcik i saw this bag from outside terus masuklah kan kan. terus sambar ^ ^ tanya harga. harga asal 50RINGGIT then dapat 40RINGGIT. cantik tau. nak tengok ?
then hari jumaat eh xsilap, pergi pavi. Cari bag lagi. Puas masuk espirit ngeh buruk sangat, then go topshop lagi tak berbaloi, pergi roxy ada cantik tapi terlalu ramai dah pakai roxy. then pergi mng ada bag cantik tapi old season, haha. gedik kan ?
last-last perfi forever 21. woeee, ada satu gila cantik. Tak decide lagi so keluar check other shops la kan.
Sekali =='' korang tau tak saya and hakiim tak jumpa forever 21 punya kedai. Dahla penat kan, so teringat hari tue saya selak seventeen *walhal dah 20 kan ada. satu bag cantik gila. Dekat ripcurl so kami geraklah ke sana. Pergi sana tak jumpa yang i wanted so ternampak, TER okay. hehe Satu bag cantik gila, sling bag lah. Tengok price hmph fikir kejap, ehe kejap je. Terus bayar nasib baik ada 10% so dapatlah harga 161RINGGIT. hoho suka gila la kan. 
Pas tue tadi pergi jusco se2 tengok popper penguin. BEST GILA : )
singgah vincci ada satu beg wuwu T_T cantik. So, saya hameklahh. Ada 20% dapat lah 55RINGGIT.
kira kira now saya ada
2 tefoo's bag
1 nichii bag
1 bag beli dekat seremban warna putih ke krim ==''
1 rip curl's
1 vincci's


yg latest la nie.

 
nie lah yg nichii
ni yang hitam beli dekat bb
cantik kann ? thats why la.

No comments:

Post a Comment