Thursday, August 25, 2011

bulan puasa, shooping raya

hai, hello salam :)

sorry lama tak update, hehe act lappy saya punya keyboard problem -.- huruf g and h rosak :( ni pun guna pc rumah. Nasib ada, hehe. Mama nak hantar go kedai tp saya tak bg because nanti balik shah alam xde lappy susah tade movie nak tengok :( wuwu so rasa kena tunggu cuti sebulan nanti after final baru hantar. Kalau hantar lama kena tunggu sebab orang tuh nak order my keyboard dulu dah sampai baru can pasang. So buat sementara nih, pakai screen board dekat lappy saya. Nasib dia ada screen board woooo.

Nak cerita shopping lahhh, hihi
Last week kan saya go shopping with natasah and ika :) best woooh, rambang mata. Kitorang gerak dari ts to bb plaza to pavi. Yang dekat bb plaza tuh kejap je sebab tak tahan org ramai sangat saya tak suka crowded place sangat -___- rasa xcukup air. Otw to pavi grr, time nie bengang gila. Depan zara ada budak lelaki nih hisap rokok muka xmalu langsung masalahnya buka sorang je =='' ramai kot. Habis setiap budak lelaki yang mcm budak sekolah menegah dengan penuh bangga hisap rokok dengan muka xmalu. Oh oh siap ada duduk makan dekat kitaro tuh, kedai belakang bb plaza tuh T_T rasa nak je pergi tegur.
Honestly saya memang rasa hangin satu badan, muka xmalu kot -.- dah la xpuasa hisap rokok depan orang sana sini kalau muka tuh ada rupa mat salehtape, tade nih muka anak orang melayu asli dengan muka hitam rambut kaler contrast dengan muka. GRRR, kalau korang tengok mesti korang pelik sebab mcm bukan bulan puasa pun ada.
Okay malas cite pasal budak-budak tuh lagi, time shopping tuh tasha yang mcm lelaki tu beli wedges wooeeee and act dia menyesal beli that wedges bila malam tuh sebab dia rasa yang nose punya lagi cantik so nasib baiklah mama dia kata dekat jb nanti beli lah yang nose tuh. ika pun beli wedges -.- saya je tak, heee. Saya beli gladiator dekat nose hehe sebab nak pakai dress. Wedges dah beli awal sehari sebelum. huuuu, pas tuh saya go cotton on wuu sneakers dia cantik gilaaa and murahhhhh. Tapi time tu pk xkan nak beli lg kasut and plus boleh je beli after raya dekat sunway tuh. hehe hope ada lagi *doadoa
Pas tuh buka dekat restaurant apentah yg depan restaurant korean tuh, thailand something-something. SEDAP HINGGA MENJILA JAARI. hehe
cocnclusionnya, saya beli satu kasut and satu dress dari nichi yag ada 50 percent discount so dapatlah 44.50 sennn and and kitschen punya stoking hitam panjang. tasha wedges and baju kot, cardigan comel siap ada rebennnn-.- ika wedeges je hehe pas tu esok ika go ts lagi. Dia beli banyak gila baju -..-

kitorang balik malam ! balik tidur sebab penat -_______-
p/s: takde gambar laaaaa nanti jelah tengok. hehe

No comments:

Post a Comment