Saturday, August 6, 2011

kisah bulan puasa

hai korang, lama tak dengar khabar ? muehee :3
act last week exam, so busy la sikit kannn. Tak cukup tidur wooh =='' now da cukup lah. ehe
nak cerita today saya berada di shah alam not seremban sebab malas balik plus da tiga minggu balik berturut -.-
hehe, rumah ada 4orang je. saya, sarah, yun and si ina T_T tasah balik so saya tidur sorang ajaaa.
tadi pergi bazar depan stadium, pergghh bole matila kannn kann tolak sana sini. rempuh sana sini
sumpah i wont go there anymore T_T panas nak mati nak terpengsan ponn ada. huh
yang buat saya marah ada pasangan pakcik makick nie ni oku kot duduk tengah jalan asking for money. GRRR
bukan apa, carila port menarik sikit bukan tgh jalan org ramai nak mampuihh memang buat jam la.
lepas tu ada pula dua adik beradik ni -.- bertumbuk tengah jalan kesian akak dia ==''
pas tu ternampak si abang melayangkan satu biji penumbuk dekat adik dia, aihhh
seb baik ada pakcik tu sambar abg dia mcm nak cool dorang and guess what dorang tu baru budak je kot.
ish ish buruk je attitude, hehe
saya beli roti john je. itu pun after 3round dekat bazar cari nasi kerabu. memang la ada.
kedai pertama ramai sangat, kedai dua pun.
kedai tiga aam dia burk, kedai empat nasi biru abis. korang bayangkan tak ke hangin gua ?
fuhhh balik terus minum soya bean. legaaaaa tau.
okay, esok cerita lagi boie :3

nyum3

No comments:

Post a Comment