Saturday, June 4, 2011

birthday mama

semalam sambut birthday mama, pergh penat juga.
buat dengan adik-adik tapi macam akak dia je buat semua kerja ? ehe ==''
dari pangkat go kedai, buat cake, air and meja. haih ~
duit ponnnng, wu. tapi malam tue sudah claim balik dari daddy, hoho
lepas tue, mama balik bawa ikan bakar, sedap lah juga. dia terkejut yelah dia ingat tade pape ==''
hoho, pandai tak buat suprise ? buat family aja, mama cakap why tak ajak maklong neklong.
er ? nak ajak how ? buat all sikit-sikit. tetiba abi kata why tak cakap awal-awal boleh abi bagi duit.
pfft, nyesal dehhhh. mama tetiba nak call mak long then cakap id dorang datang belikan pizza. pergh
yang part tak best, wu. mak long tak angkat fon ? dah habis tak dapat pizza T_T tapi okay je.
diet ! hehe. tapi today makan mcd. popcorn. humph, dah rasa gemuk. nyesal mcd. humph jahat mcd !~
mama bawa tengok poc. hehe pirates itulah, hihi saya suka saya suka. wohoooo
then dapat tumblr attach kung fu panda. bangga gila, budak-budak kecik tengok jeles, hoho
then ada budak ini kecik perempuan tengok mine tumblr tau apa dia buat ?
dia hamek happy meal dia tunjuk kat eden. eleh nak tunjuk lah dia ada, haha comel je kan ?
saya tengok budak itu kepelikan. malas deh layan sebab ramai mata tengok ain and saya punya tumblr.
ohh mama kata saya macam budak beli itu benda, humph tapi comel ?
nak bawak msu senang, atas letak sandwich bawah letak air. haaa ? kaaaaan :D
saya buat, ain decorate

all saya buat :D hehe bangga

3jenis air. air mama, abi and kitorang

laparrrr gilaaaah wooi


saya tau buruk, biarlah huh

ain bajet comel lebey, tapi tak pung


p/s : perut penuh rasa mau muntah, rindu hakiim. humph bye

No comments:

Post a Comment